Grouwels Vastgoed staat voor kwaliteit en een goede service. Mocht u desondanks niet tevreden zijn of een reparatieverzoek hebben, dan horen we dat graag.

Veel gestelde vragen

Bij wie moet ik zijn voor technische vragen?

Als Grouwels Vastgoed zelf het beheer uitvoert, kunt u contact met ons opnemen of mailen via td@grouwels.nl. Wanneer het beheer door derden wordt uitgevoerd dient u zich bij hen te melden. Voor storingen aan de CV verwijzen wij u graag naar een van onze partner installateurs.

Voor wie zijn de kosten van onderhoud?

Bij aanvang heeft u van ons een onderhoudsboekje ontvangen. Hier vindt u een antwoord op uw onderhoudsvragen.

Bij wie moet ik zijn voor financiële vragen?

Voor vragen over bijvoorbeeld servicekosten, incassomachtiging of huurverhoging kunt u contact opnemen met onze afdeling Huur en Beheer of mailen via verhuur@grouwels.nl.

Bij wie moet ik zijn voor problemen met de CV?

In het geval van een storing aan de verwarming kunt u zich wenden tot de installateur die verantwoordelijk is voor het onderhoud en de storing aan uw individuele verwarming(sketel). Dit is ook aan u kenbaar gemaakt en deze gegevens kunt u meestal vinden op een sticker op de ketel.

Indien de warmwatervoorziening onderdeel uitmaakt van het huurcontract (dit is niet automatisch het geval) kunt u rechtstreeks contact opnemen met deze installateur.

Indien u bent aangesloten op een collectieve verwarming (dit is het geval als de stookkosten via Grouwels Vastgoed worden afgerekend), dan kunt u contact opnemen met de gebouwenbeheerder. In het geval van stadsverwarming dient u zich te wenden tot uw leverancier.

In het geval van een dringende lekkage kunt u zich wenden tot deze installateur.

Kunnen we iets voor u betekenen?

+31 (0)43 325 45 65 Mail ons

© Grouwels – Privacy statement